Darmowe narzędzie do tłumaczeń stron internetowych
FreeWebsiteTranslation.com

Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi benasek z miasteczka Berlin. Mam przejechane 7896.00 kilometrów w tym 833.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.90 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

Archiwum bloga

Radio Kriola
Moje zagadki

Te browarki degustowałem

Beercaps from tasted beers

Dane wyjazdu:
106.00 km 0.00 km teren
h km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Rower:

Okolice Südgelände

Sobota, 4 stycznia 2014 · dodano: 12.01.2014 | Komentarze 10


Podobnie, jak kilka dni temu, także i dziś wstałem dość wcześnie. Rozjaśniło się gdzieś w okolicy Radensleben, w pobliskim lesie mignęła mi tylko jakaś tajemnicza sylwetka. Czyżby to strażnik lasu, może duch? Tylko że duchy są raczej jaśniejsze...
Radensleben, duch, nie duch, fajnie wyglada
Radensleben, duch, nie duch, fajnie wyglada © benasek

Potem w oddali przemknął pociąg.

Radensleben, przejezdzajacy pociag w oddali
Radensleben, przejezdzajacy pociag w oddali © benasek

W Berlinie byłem po około trzech godzinach jazdy. Oto okolice miasta w mieście czyli zabudowania Siemensa. Będę tu musiał przyjechać na dłużej. Tym razem więc tylko dwa zdjęcia dawnej stacji S-Bahnu

Berlin, Siemensstadt Dawna
stacja kolejki nadziemnej
Berlin, Siemensstadt Dawna stacja kolejki nadziemnej © benasek

Berlin, Siemensstadt - dawna
stacja kolejki nadziemnej
Berlin, Siemensstadt - dawna stacja kolejki nadziemnej © benasek

Berlin, okolice Sybelstrasse i Leibnizstrasse

Berlin, okolice Sybelstrasse i Leibnizstrasse
Berlin, okolice Sybelstrasse i Leibnizstrasse © benasek

Potem skierowałem się na południe w kierunku Schöneberg, gdzie po około godzinie znalazłem się na terenie Südgelände – dawnej zajezdni i stacji rozrządowej. Nie zniszczono jej, pozostawiono ją po prostu naturze i przystosowano do zwiedzania.


Berlin Südgelände Naturparkark © benasek

Jest zima, więc wszystko wygląda trochę smutno. Za to latem, kiedy cała przyroda żyje, zapewne jest tu jeszcze ciekawiej.

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturpark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Może ktoś wie, jaki to typ parowozu?

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Hala też wyglądała, jakby wczoraj zakończono tu pracę.

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek
Co jest najtrudniejsze? Przede wszystkim dla Ciebie, technicznie nieobeznanego (ciemnego), widzieć oczyma to , co przed oczami leży.
Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Komuś się chciało modyfikować tą drogę dla jednego drzewka, szacunek.

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Berlin Südgelände Naturparkark
Berlin Südgelände Naturpark © benasek

Gdy zaczęło się ściemniać, postanowiłem wracać. Dzień jeszcze niestety krótki, ale miasto nie ucieknie, więc następne ciekawe miejsca zostawiam na następny raz. Na dzisiejszy, pierwszy w Nowym Roku 2014 wyjazd wystarczy.

Berlin, nad autostradą w mieście
Berlin, nad autostradą w mieście © benasek

Wracając, przyszła mi do głowy mikrozagadka: Co to jest mucha bez ucha? Jak ktoś zgadnie, zapraszam na pozostałetutaj

Kategoria Niemcy



Komentarze
art75thorus
| 17:10 sobota, 18 stycznia 2014 | linkuj jeśli chodzi o br-50 to mała konsultacja Marcinem S. jest miłośnikiem kolei ,jutro jedziemy linią Szamotuły-Sieraków jeśli ktoś lubi kolej to polecam linię Wałbrzych - Kłodzko i super fotki z linii http://stalker.republika.pl/WalbrzychKlodzko2008/zdjecia.html część sam zwiedziłem będąc w sanatorium w Jedlinie i rok temu w maju (RIESE)
benasek
| 19:01 środa, 15 stycznia 2014 | linkuj monter61, z muchą byłeś blisko... Za to krówką mnie tak rozbawiłeś, jak niezłym kawałem hehe
Nefre, przyjedź, zapraszam, pojedziemy gdzieś razem... ;)
art75thorus, dopiero po kilku dniach zorientowałem się ktoś Ty!
grigor, Twoje klimaty mi się również podobają, jeździj i pisz jak najwięcej
nuta, prawidłowo! Jako córce maszynisty wypada się zaznajomić z tymi komentarzami i przyswoić sobie wiedzę na temat tego parowozu, zapytam Cie przy okazji!
oelka, wiedziałem, że jak Ty się pojawisz, nie pozostawisz absolutnie wątpliwości co do typu maszyny... Szacunek za te wiadomości
Trendix, liczę, że jak wlecę do Was, Wy mi też coś znów fajnego (jak ostatnio) pokażecie.
tunisława, są tam i łatwe, dla każdego coś się znajdzie...
tunislawa
| 20:47 wtorek, 14 stycznia 2014 | linkuj ja chyba bym wolała to pozwiedzać jak będzie zielono .....tak jest teraz strasznawo ...ale bardzo ciekawie ! a te zagadki masz super ! ale dla mnie za trudne ! :P
Trendix
| 20:03 poniedziałek, 13 stycznia 2014 | linkuj I znowu Krzysiek kolejne ciekawe miejsce pokazałeś :)
oelka
| 01:42 poniedziałek, 13 stycznia 2014 | linkuj Typ i serię widać w przypadku niemieckich parowozów po pierwszych dwóch cyfrach. Reszta to numer zresztą tu kolei NRD - DR.
A życiorys tego parowozu jest do odszukania:
Producent: Henschel und Sohn, Kassel
Rok: 1940
Numer fabryczny: 25843
Służba: DRB 50 624
->''45 DRo/DR
modernizacja do wersji REKO ->29.06.62 Ub. DR 50 3707 (Ek. SKL 62/31073)
przenumerowanie ->''70 DR 50 3707-2
(14.09.89 Rahmen aus 50 3708)
przenumerowanie ->''92 DR 050 707-9
->01.01.94 DB
->10.94 verk. Klaus-Peter Müller, Adendorf
->''95 an P. Vedder, Celle
->''97 verk. nach Berlin-Schöneberg, Denkmal im Natur-Park Südgelände
nuta | 22:49 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj Wiem,wiem co to jest m zgadlam? Jeśli chodzi o parowóz to niestety nie wiem, a powinnam bo przecieź jestem córką maszynisty( tata się w grobie przewraca).Sezon rowerowy zatem u Ciebie juź rozpoczęty!Czekam na relacje z wypraw i pozdrawiam Was !!!
grigor86
| 21:32 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj Co za klimaty, jak zwykle wuchta ciekawostek. Pozdrawiam.
art75thorus
| 20:59 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj prawie zgadłeś Ty-5 - to oznaczenie PKP niemieckiego parowozu towarowego serii 50 (BR-50) .http://parowozy.net/parowozy/ty5
Nefre
| 18:29 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj Fajna wycieczka, szkoda tylko że tak samotnie...
monter61
| 16:59 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj Mucha bez ucha to Mu czyli krówka :) a to chyba jest ta lokomotywa http://parowozy.net/parowozy/ty5
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa empot
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]