Pierwsza od dluzszego czasu wycieczka

Czwartek, 21 sierpnia 2008 · dodano: 21.08.2008 | Komentarze 2

Pierwsza od dluzszego czasu wycieczka po kraju. Razem z Piotrem wybralem sie do Skansenu Miniatur w Pobiedziskach kolo Poznania. Wyjazd ze stanicy we Wronczynie www.stanica-wronczyn.pl Polecam, bo dobre zarcie i sympatyczna atmosfera. Jak ktos lubi kontakt z natura, spokoj i relaks, nie moze trafic lepiej. Za rok przyjezdzam na dluzej.
W skansenie kupujemy bilety po 5 zl i ogladamy najbardziej znane zabytki Wielkopolski. Oto niektore z nich:
Palac w Rogalinie:

Grod w Biskupinie:

Katedra w Gnieznie:

Kosciol w Kruszwicy:

Katedra w Poznaniu:

Jeden z drewnianych kosciolow, jakich sporo w okolicy. Ten znajduje sie we Wierzenicy:

Opuszczamy skansen. Przyznajemy ze pomysl fajny na przyciagniecie turystow, chociaz widac ze niektore budowle nadszarpnal juz zabek czasu.

Jutro dluzszy wypad, zwiedzamy drewniane koscioly wokol Puszczy Zielonki.

jotwu
| 08:15 poniedziałek, 1 września 2008 | linkuj Masz "fotograficzne" oko, więc Twoje zdjęcia są na wystawę ! Są piękne ! A zaglądnąłem tu po Twoim pytaniu o żółwia. Otóż jest to żółw błotny, który żyje w Polsce i jest pod ochroną. Tego "znam" od roku a żyje w niewielkim stawie tuż przy kąpielisku Głębokie, pod Szczecinem.
Mlynarz
| 20:07 sobota, 30 sierpnia 2008 | linkuj Świetne te miniaturki.
Widziałem kiedyś coś podobnego w Małopolsce, w Inwałdzie. :)
Tyle, że tam są budowle z całego świata. Nie zwiedzałem jednak tamtejszego skansenu, bo byłem tylko przejazdem.
Do Pobiedzisk chętnie się kiedyś wybiorę, bo widzę że warto. :)

Pozdrawiam!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa watom