Festiwal rzeżb z piasku

Niedziela, 21 czerwca 2009 · dodano: 21.06.2009 | Komentarze 9

Cos co z pewnością powinno ucieszyć Glebożercę. W Søndervig nad morzem Północnym jest własnie wystawa rzeźb z piasku. Po drodze nie robię za dużo zdjęć.
Tak się tutaj zaznacza, że obok w domu przybył nowy obywatel:

w Sondervig wita mnie piratka:

a oto już wystawa rzeżb z piasku (czytaj gleby) organizowana jest co roku i trwa do października:

Gdy deszcz i zła pogoda zniszczy cokolwiek, artyści tworzą nowe rzeźby:

Tutaj widać narodziny Ateny:

a tu bog wiatru:

Na koniec pojechałem nad morze Północne, akurat było w miarę spokojne. Pełno tu bunkrów z II wojny światowej:

Żegnała mnie pliszka siwa która albo gdzieś zgubiła ogon albo jej jeszcze nie wyrósł:

W drodze powrotnej nie robię zdjęć, karta zapełniona na maksa, a aparat nie pozwolił ich wykasować. Nie podniecam się srednią, ale dzieki temu jest lepsza niż zazwyczaj...

mentoz | 22:23 niedziela, 26 lipca 2009 | linkuj świetne zdjęcia.
Te PiaskoLudy nijak się mają do takiego motywu: "Say your prayers little one| Don't forget, my son| To include everyone"
nie wiem czego Ci amerykanie tak się boją... może te nasze babki z piasku wypaczyły nasz światopogląd?!
Egonik
| 21:00 środa, 22 lipca 2009 | linkuj "Bociek, bociek!Jesteśmy uratowani!" ...że pozwolę sobie zacytować. A co rzeźb to brak słów - wspaniałe, przepiękne.. i że hej. Aż dziw bierze, że piasek to taki dobry materiał do rzeźbienia. Podoba mi się ta "lejąca się" twarz z chłopakami z tacą co podtrzymują by za wiele się nie ulało.
Tak przy okazji poproszę o więcej zdjęć bunkrów. Z góry dziękuję.

Pozdrawiam:)
tomalos
| 07:25 czwartek, 25 czerwca 2009 | linkuj wow, te rzeźby są niesamowite, jak oni to robię, że piasek tak się "kupy trzyma"?
conrad
| 15:48 wtorek, 23 czerwca 2009 | linkuj wszystkie zdjęcia są super! Jeszce nie miałem okazji zobaczyć tego w realu ale kto wie może kiedyś mi się uda.pozdrówka
ewcia0706
| 21:00 poniedziałek, 22 czerwca 2009 | linkuj a mnie się podoba Bóg Wiatru, pewnie dlatego, że jest taki ....zawiany...:):) pozdrawiam
Jarzyna
| 20:53 poniedziałek, 22 czerwca 2009 | linkuj Super zdjęcia:)
A co do stacji Osowa Góra to faktycznie cała zarośnięta.... Pozdrawiam:)
MKTB
| 20:22 poniedziałek, 22 czerwca 2009 | linkuj "krzywa morda" jest debest, mój faworyt :)
niradhara
| 16:49 poniedziałek, 22 czerwca 2009 | linkuj Dobrze, że aparat odmówił wykasowania, bo nie moglibyśmy zobaczyć takich interesujących rzeźb ;)
JPbike
| 15:40 poniedziałek, 22 czerwca 2009 | linkuj Rzeżby powalające ... zastanawiam się czy u nas nad Bałytkiem da się coś podobnego zrobić ... :)
Pozdrowionka ze stolicy Wlkp :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dziec