Mistrzostwa Danii W Orce: Frederiks 2009

Sobota, 24 października 2009 · dodano: 25.10.2009 | Komentarze 6

Krotki wypad w okolice Frederiks i przy okazji przetestowanie nowego Gianta. Wczoraj i dzis odbywaja sie tu niecodzienne zawody: Mistrzostwa Danii w Oraniu Pola! Liczy sie dokladnosc i jakosc orki. Oto kilka fotek z tej imprezy:

Tak ladnie zaoranego pola jeszcze w zyciu nie widzialem:

Oto Mistrz Danii w tej niezwyklej dziedzinie z roku 2005:

Byli takze goscie z Polski, ciekawe komu kibicowali...

Rozbawione krowki zajely sie soba i mialy w nosie zawody.

Nastepne mistrzostwa za rok...
Kategoria Dania

niradhara
| 17:55 niedziela, 1 listopada 2009 | linkuj Nie zazdroszczę sędziom.. Jak tu uzasadnić kto wygrał skoro wszystkie bruzdy takie prościutkie :P
MKTB
| 12:54 piątek, 30 października 2009 | linkuj jak to u Dunów, wszystko elegancko i pod sznurek :)
benasek
| 15:21 wtorek, 27 października 2009 | linkuj Ostatnio sie specjalizuje w testowaniu pozyczonych rumakow. Giant niestety nie jest moj, choc sprawowal sie niezle, "bralem" wszystkie kolarki, skutery i co wolniejsze motory... :)
Kajman
| 07:17 wtorek, 27 października 2009 | linkuj To jednak Giant a nie Kellys:(?
Głupi Dyzio | 18:18 poniedziałek, 26 października 2009 | linkuj Rzeczywiście,tak perfekcyjnej orki to na oczy nie widziałem!!!
Może następnym razem załapiesz się na mistrzostwa Dani w sadzeniu lub zbieraniu KONOPI:)
Pozdrawiam brachu!!!
JPbike
| 19:47 niedziela, 25 października 2009 | linkuj Nawet nie przyszło mi do głowy, że takie zawody organizują ...
Heh ... krówki mają dobrze :D
A ten traktor na przedostatniej fotce - fantastyczny :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zanic