Mecz Polska - Dania w piłce nożnej w Viborgu

Piątek, 13 listopada 2009 · dodano: 14.11.2009 | Komentarze 6

Mecz piłki nożnej Polska - Dania w Viborgu reprezentacji do 21 lat!
Wbrew wyjątkowo paskudnej pogodzie wskoczyłem na stojącego w kącie bicykla i popedałowałem do Viborga. Rower stał od ponad miesiaca bez ruchu i rwał sie do jakiejkolwiek jazdy. W pośpiechu zapomniałem zabrać przednie światło i musiałem gnać przez część trasy na "nietoperza". Gdy dojeżdżałem do Viborga, lało, bylo ciemno i na tyle zimno ze nie zdążyłem się spocić. Mazurka Dąbrowskiego słyszałem z ulicy. Tak więc na mecz pare minut się spóźniłem.

Nie zabrakło oczywiście naszych kibiców:

Duńczyków podgrzewała orkiestra:

...a nad porządkiem gry czuwali tacy panowie:

Przez pierwszą część gry Duńczycy byli w przeważającej części na naszej połowie. W przerwie meczu można bylo ogladac popisy na dwóch a nawet jednym kółku!

Oto pare fotek z meczu:

Ale oto ważna chwila w drugiej połowie, piłkę przejmuje Maciek Korzym (Nr 10) i strzela celnie w kierunku bramki przeciwników:

... po chwili jest GOOOOOOOOOOOOOL!!!!!

Polska prowadzi z Danią 1:0 w 61 minucie 38 sekundzie!

Tak się cieszymy po strzeleniu bramki:

Do końca meczu nasi chłopcy utrzymali taki rezultat. Brawo!
Po meczu poznałem kogoś, kto rozmawiał z przedstawicielem PZPN-u - jakimś starszym jegomościem, ktory zapytany o nazwiska graczy nie umiał ich wymienić... Porażka! Myślę, że w ogóle ten tak zwany PZPN to jeden wielki patałach i po tym co się stało z naszą "dojrzałą" reprezentacją powinien zginąć raz na zawsze z powierzchni Ziemi. To był dobry mecz młodych, do 21 lat graczy, nie zmanierowanych jeszcze lukratywnymi kontraktam i układami. Czy takimi pozostaną za kilka, kilkanaście lat? Bardzo bym sobie tego życzył...

Anonimowy tchórz | 12:17 niedziela, 7 lutego 2010 | linkuj Coś ostatnio wcale się nie ruszasz... Zapomniałeś o rowerze czy co?! Wskakuj więc i daj jakąś relację. Już nie mogę sie doczekać! Pozdrawiam - Witek Lechowicz.
kosma100
| 22:01 niedziela, 3 stycznia 2010 | linkuj Wszystkiego NAJ
NAJ
w Nowym Roku dla Ciebie i Twojej Żabki
od kosmicznej Kosmy :)
Mlynarz
| 22:37 czwartek, 17 grudnia 2009 | linkuj Też wierzę w przyszłość polskiej piłki. Bo chcę jeszcze wiele meczów Reprezentacji obejrzeć. Tylko takiej na jaką zasługuje Polska! A nie takiej, do jakiej doprowadził swoimi działaniami betonowy Grześ i reszta Leśnych Dziadków. :/

Fajny pomysł miałeś z wyjazdem na mecz.
Swoją drogą zastanawiam się gdzie zostawiłeś rower na czas zawodów. :)

Pozdrawiam!
goliat
| 05:59 czwartek, 19 listopada 2009 | linkuj Starszy jegomość dba o swoja kieszeń, co bedzie sobie zaprzatał głowisie jakimiś nazwiskami. :] Starsi kopacze wzięli przykład z młodych i pokonali Kanadyjczyków :)
Dynio
| 09:17 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj Naprawdę cud ;)
Kajman
| 07:32 sobota, 14 listopada 2009 | linkuj Cud:) Polacy wygrali w piłkę kopaną:) Fajne występy w przerwie:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ygasn