Svendborg i Odense

Sobota, 24 lipca 2010 · dodano: 25.07.2010 | Komentarze 9

Miala byc wyspa Ærø, ale ze wzgledu na niekorzystne godziny rejsów promowych zwiedzilismy (z Zabką) Svendborg a potem pojechalismy do Odense.

Svenborg okazal sie ladnym miastem, a najwieksze wrazenie zrobil na nas... cmentarz, wygladajacy niczym piekny park:

Pojezdzilismy po calym miescie i odwiedzalismy rozne miejsca:

Nie wypadalo nie wstapic do takiego sklepu:

Potem, pojechalismy do Odense – trzeciego co do wielkosci miasta w Danii. Stanelismy na obrzezach miasta i zdjelismy rowery z auta. Z daleka widac bylo oryginalnie pomalowany komin:

a potem juz po miescie:

Dunczycy nie sa pruderyjni, u nas taki pomnik chyba by nie stanal:

Tu w 1805 roku urodzil sie Hans Christian Andersen:

a tu stoi licznik rowerzystow ktory zlicza ilu ich przejechalo w tym miejscu kazdego dnia:

Poczekalismy chwile i Zabka przejechala jako 5000 !

Jak trzeba podpompowac kolo u rowera, tu nie ma problemu:

My pojezdzilismy jeszcze troche i pognalismy z powrotem do auta. Wyspe Ærø zwiedzimy kiedy indziej.

benasek
| 06:16 czwartek, 29 lipca 2010 | linkuj djk71 - a ja zazdroszcze Wam widokow gor ktorych tutaj nie ma.
DARIUSZ79 - staram sie, staram, ale z tym roznie jest.
rammzes - w przypadku Norwegii zgadzam sie w 100%.
Kajman - jakbys zgadl, licznikowi Zabka troche pomogla.
niradhara - w rzeczywistosci Odense jest jeszcze ladniejsze, zrobilo na mnie wrazenie.
kosma100 - niedaleko mnie (50 km) stoi jeszcze lepszy pomnik, moze go kiedys sfoce na BS.
jotwu - zawsze Polska bedzie "u nas" W Danii podkreslam ze jestem z Polski na kazdym kroku.
JPBike - autem rowno 900km. Gdybys mial ochote wleciec, nie zastanawiaj sie dlugo.
JPbike
| 20:39 środa, 28 lipca 2010 | linkuj Ile jest kilometrów od Poznania do Karup ? :)
jotwu
| 05:25 poniedziałek, 26 lipca 2010 | linkuj U nas (!)taki pomnik, pewno by nie powstał - widać ciągle Polska jest dla Ciebie "u nas". Kolejna kamerka u kolejnych ptaszków, to świetny pomysł. Zdjęcia urocze, bo też i kraj jest piękny.
kosma100
| 15:30 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj Ach... jak tak patrzę na te zdjęcia to tęsknię za Danią i za Wami... ;-)
Pomnik... the best ;)
Pozdrawiam Was serdecznie
niradhara
| 11:48 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj Urocze miasteczko. Skandynawia jest bardzo kusząca :)
Kajman
| 11:20 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj Taaak, rozmarzyłem się patrząc na wybór piwa:)
Licznik chyba sami trochę podkręciliście:)?
Pompka obłędna:)
rammzes
| 10:08 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj Skandynawia jest przepiękna! Wydaje mi się najbardziej fascynującą krainą w Europie.
DARIUSZ79
| 07:57 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj Wspaniałe fotki maja swój urok :):)
djk71
| 07:39 niedziela, 25 lipca 2010 | linkuj Wow!
Brakuje mi słów jak oglądam zdjęcia takich miejsc. Po raz n-ty Ci zazdroszczę ci takich okolic... A ten Luft mnie zupełnie rozwalił... :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot