U kosmy100 na urodzinach

Sobota, 31 lipca 2010 · dodano: 05.08.2010 | Komentarze 4

Zjawiamy sie u Moniki z 2 godzinnym opoznieniem. Poznajemy tu Anetke, Darka, Wiktora i Igorka. Zgrana ekipa, jest wesolo. Zamowiona przez kosme pogoda w przeciwienstwie do nas dotarla na czas. Postanawiamy wiec pogonic gdzies po okolicy, a ze nigdy nie bylem na Pustyni Bledowskiej, ucieszylem sie, ze tam wlasnie ruszamy. kosma wyciaga rower:

Niestety, okazuje sie ze ten egzemplarz nie przechodzi przegladu technicznego, siadla elektryka a z ukladu hamulcowego wyciekl plyn, bierze nastepny, tak na oko pamietajacy moje przedszkolne lata. Mi przypada jej Kellys.

Wiem, ze malo komu bylo dane go dotknac, o dosiadaniu nie wspomne. Caly wiec dumny wsiadam, jedziemy.

Na pustyni wlasnie festyn "Pustynne Miraze" a tutaj jak na pustyni, nie bylo wody, ale browarka z czlonkiniami kola wzajemnego wsparcia mozna bylo wypic:

Kto powiedzial, ze trzeba sie uczyc jezykow obcych?

Wracalismy ta sama droga w doskonalych humorach. Wieczorem dolaczyl do nas Hose. Gwozdziem programu byla degustacja piwa z roznych stron kraju. Pustynia zrobila swoje i trzeba bylo uzupelnic plyny...
Dzieki za mily wieczor.

djk71
| 13:19 sobota, 7 sierpnia 2010 | linkuj Ech ta degustacja... Twój bagażnik mieścił sporo ciekawostek :-)
niradhara
| 08:59 sobota, 7 sierpnia 2010 | linkuj Nie spodobał mi się Globsłownik - to jest propagowanie nieuctwa!
Nie wiedziałam, że będziesz w Polsce. Żałuję, bo miło byłoby poznać Cię osobiście.
jotwu
| 16:49 piątek, 6 sierpnia 2010 | linkuj Ciekawa wyprawa a mnie szczególnie spodobało się zdjęcie z pustyni - nigdy tam nie bylem.
Kajman
| 07:41 piątek, 6 sierpnia 2010 | linkuj Te imprezy u Kosmy są rewelacyjne:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jazyc