Kręcenie w upale

Poniedziałek, 13 września 2010 · dodano: 17.09.2010 | Komentarze 5

Kolejny dzien w Turcji. We wrzesniu jest tu tak cieplo, ze nie da sie robic wielu km w upale, a jest co ogladac. Na ulicy spotykam tanczaca papuge:

Pomimo, ze kraj w wiekszosci muzulmanski, to piwo Efes jest wszedzie, ½ l kosztuje prawie 6 zl.

Wszedzie mozna spotkac drobnych handlarzy

W tym kraju latwo mozna obserwowac ludzi przy pracy, oto tkanie dywanow i kilimow:

Potem powstaja z tego takie cuda:

Wytwarzanie jedwabiu z kokonow jedwabnika:

… a tu ciasta:

Degustacja wina, odradzam ich kupno. Jedno kosztuje 25 dolarow, te same w sklepie 25 zlotych! (Rosjanie kupowali)

Jest tak goraco, ze niektore nacje (tu akurat Japonczycy) musza zabierac parasole by chronic skore przed sloncem:

Za to mieszkancy moga ogrzewac sobie wode na dachach domow:

Widoki zupelnie inne niz te do ktorych jestem przyzwyczajony:

Czy ktokolwiek wie, gdzie sie urodzil Swiety Mikolaj? Wlasnie tu, w miescie Patara w roku 270 naszej ery. Byl tu kiedys biskupem, otrzymal majatek po rodzicach ktory rozdal biednym...

Pelno w Turcji skuterow:

Jezdzi sie najczesciej bez kaskow:

a w nocy czesto bez swiatel:

Kobiety arabskie kapia sie w ubraniu:

Za to w jakiej wodzie...

Nie wszystkie fotki zrobilem z roweru, do niektorych miejsc lepiej dojechac autem.
Kategoria Turcja

@mała34 | 21:08 poniedziałek, 27 września 2010 | linkuj Ja chcę do takiej niebieskiej ciepłej wody... i nawet na upał nie będę narzekała...
Kajman
| 05:16 niedziela, 19 września 2010 | linkuj Turcja jest piękna i bardzo ciekawa, ale jazda na rowerze do bezpiecznych chyba tam nie należy
goliat
| 07:47 sobota, 18 września 2010 | linkuj Z dwojga zlego wole sie pocic niz marznac :) Piekne widoczki. Co do arabek kapiacych sie w ubraniu to przy okazji zaliczaja mala przepierke. A moze o to loto? ;) Pozdro
anwi
| 20:37 piątek, 17 września 2010 | linkuj Zazdroszczę bogactwa wrażeń. Upałów nie zazdroszczę ;)
klosiu
| 14:50 piątek, 17 września 2010 | linkuj Krecenie w upale - coz za surrealistyczny tytul :D.
Zazdroszcze. Co do motocyklistow bez swiatel, to odkad na Krymie nie widzialem kilka razy rowerzystow z butelka piwa w rece, pijacych w czasie jazdy to mnie to zupelnie nie dziwi. A wypadkow i tak pewnie mniej niz u nas. Inna kultura i tyle. Korci mnie zeby przeprowadzic sie do mniej restrykcyjnego kraju niz tutaj :).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ohate