h km/h:

Festiwal Piwa w Berlinie

Sobota, 4 sierpnia 2012 · dodano: 05.08.2012 | Komentarze 17

Właśnie odwiedził mnie Adam z rodziną. Na spotkanie umówiliśmy się już rok temu, bowiem w ten weekend w Berlinie odbywa się 16 Międzynarodowy Festiwal Piwny
Berlin Międzynarodowy Festiwal Piwa © benasek

Adam jeśli chodzi o piwny temat jest ekspertem w tej dziedzinie i doprawdy trzeba sie nieźle postarać, by go jakimś browarem zaskoczyć. Nie tylko wie, jak smakują piwka z danego kraju, ale jest w stanie także powiedzieć gdzie są rozlewane, jaka butelka, etykieta, kapsel... Ech, dobry jest. Oczywiście, wszystkich piw świata nie degustował, bo to jest niemożliwe, ale jego dorobek w tej dziedzinie i tak jest jest imponujący.
Berlin, Karl Marks Alle. Tu na ponad 2 kilometrowej długości ustawiono namioty reprezentujące 300 browarów z 86 krajów. Można stwierdzić, że nawet najwybredniejszy piwosz znalazłby tu coś dla siebie, bowiem wybór w smakach, kolorach i ilościach jest ogromny. Mój kolega wybrał się na festiwal autem, a jak jak zwykle w takich sytuacjach – rowerem.
Berlin - Międzynarodowy Festiwal Piwa © benasek

Oczywiście można było spróbować, by nie kupować „kota w worku”

Berlin Międzynarodowy Festwial Piwa © benasek

Berlin Miedzynarodowy Festwial Piwa © benasek

Ktoś chce mieć szklaneczkę z własnym imieniem, grawerowanie na miejscu:

Dju Dju - piwa afrykańskie też były:
Berlin Międzynarodowy Festwial Piwa © benasek

-- Tak, afrykańskie, rozlewane w Belgii. W takich butelkach oryginalnych piw w Ghanie nie ma, dodaje znawca tematu – Adam.
Faktycznie, na kontretykiecie jest napisane małym druczkiem, że piwo jest afrykańskie, ale rozlewane w Belgii i Holandii.
Za to ta pani proponowała oryginalne piwo z Laosu.

Berlin Międzynarodowy Festwial Piwny © benasek

Berlin Miedzynarodowy Festiwal Piwa © benasek

Kto to jest? Zapomniałem zapytać... Gość wyglądający na króla sam się pod obiektyw nadstawił:
Berlin Międzynarodowy Festiwal Piwa © benasek

Adam, popijający Kreuzbergera pozdrawia wszystkich tu zaglądających...

Zewsząd muzyka na żywo:

Naszych browarów nie mogło w Berlinie zabraknąć. Tak się reprezentował Czarnków:

W Berlinie też się można Noteckiego napić:

Piwo Lech:

Tyskie:

Żywiec:

Berlin Międzynarodowy Festiwal Piwa © benasek

Piwa z różnych stron świata © benasek

Mnóstwo browarów, ludzi, muzyki... Zabawa zaczyna się na całego... No tak, w końcu to święto piwa! Do moich kapslowych kolekcji doszły:
Saigon – Wietnam
Eichhof – Szwajcaria
Kategoria Niemcy

shem
| 14:41 sobota, 11 sierpnia 2012 | linkuj Wysoka kultura picia. Jedno dla smaku i nowych doznań, a nie zgrzewka na jeden wieczór :-)
goliat
| 09:36 sobota, 11 sierpnia 2012 | linkuj Jaszek, w D mozna smigac z % na rowerze bez konsekwencji :]
angelino
| 06:42 czwartek, 9 sierpnia 2012 | linkuj Muszę się napić, żeby się uspokoić.
iskiereczka74
| 19:34 środa, 8 sierpnia 2012 | linkuj 2 kilometry piwa; nieźle !!! Gratulujemy udanych zakupów !

Pozdrower-y
edith & syl
Trendix
| 09:21 środa, 8 sierpnia 2012 | linkuj jak si domyślam kolekcja kapsli jest teraz znacznie okazalsza a beerszafa pełna :D Pozdrwaiwm Krzysiek :)
Jaszek
| 07:42 środa, 8 sierpnia 2012 | linkuj Ale odlot! Zazdroszczę. Chyba się wybiorę za rok na taka imprezę bez roweru. Czy ceny na takim festiwalu są dalekie od sklepowych?
Abigail | 20:14 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj Wygląda to nieziemsko przyjemnie ;D... Nawet próbować nie trzeba by poczuć zawrót głowy :)
Justa35 | 17:40 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj No to poszalałeś degustacyjnie i kapslowo. Pozdrawiam
oelka
| 17:26 wtorek, 7 sierpnia 2012 | linkuj Ciekawie się prezentuje socrealistyczna zabudowa Karl Marks Alle, jako tło do piwnej imprezy. Tego chyba Ulbricht nie przewidywał decydując się na budowę odpowiednika warszawskiego MDM-u.
Jocker
| 23:42 poniedziałek, 6 sierpnia 2012 | linkuj Niezły wybór, aż by się coś wypiło...
rowerzystka
| 08:30 poniedziałek, 6 sierpnia 2012 | linkuj Czuję, że świetnie spędziliście ten dzień :))
Nefre
| 20:21 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Bardzo lubię piwo.... zwłaszcza po przyjeździe z rowerowej wycieczki:)))))
Kajman
| 20:21 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Jak ostatnio byłem w szynku gdzie mieli 20 gatunków piwa to zgłupiałem, pobiłeś mnie na głowę:)
grigor86
| 20:03 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Najebałem się od patrzenia :-S
anwi
| 18:22 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Lubię piwo, ale zgłupiałabym, gdybym stanęła przed takim wyborem.
chrissjakob
| 11:06 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Kurcze, a u nas takie upały. Przydałoby się schłodzić, a jak widać masz czym. Do wyboru, do koloru. Znając Ciebie byliście z Adamem zapewne w siódmym niebie. Nasze Chmielaki w Krasnymstawie wysiadają z Berlinem.
Djablica | 11:05 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Ciao, w srode bede w Berlinie, mogę pożyczyć rowerek na tydzien? zaraz sprawdze czy mi podales nr tel i puszcze esa.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pangi